Oldalak

2012. június 25., hétfő

Benne voltam a TV-ben…most jól megnézhettek magatoknak, na meg a konyhámat!

Elöljáróban leírom a linket, hogy ne kelljen feleslegesen senkinek végigolvasnia hablatyolásomat: http://www.parlamenttv.hu/hu/mediatar/video?v=PlAYdEepWYg

Azt már meséltem, hogy kezdődött az egész sztori! Végül elérkezett a nagy nap – persze mondanom se kell, hogy előtte 2 gyerek és egy szeleburdi főzőmániás által háborúövezetté tett lakást kellett egy egész napig rendbe szedni – és találkoztunk a kiszemelt stábbal a fehérvári úti piac előtt! Próbáltam olyannak tűnni, mint akinek minden, megy magától könnyedén, pedig készültem ám: 1. vagy az összes adást megnéztem az interneten, 2. a piacon mindenkivel lebeszéltem mindent előre – még a hentestől is kikönyörögtem, hogy ugyan adjon már a kolbászból csak egy darabot a forgatásnál, mert különben nem jövök ki a pénzből (ugyanis 2000 Ft-ból kell megvenni mindent). A vásárlásnál minden úgy alakult, ahogy kell – vicces is lett volna az előzőekben leírtak után, ha nem. Ámbár arra nem számítottam, hogy mindent 2-szer kell megvenni, hogy jól össze lehessen vágni a cuccot. Ekkor már kezdtem sejtetni, hogy az én elborult, sok apró részből álló menüm nem biztos, hogy a legmegfelelőbb a forgatáshoz, mert mi van ha ott is dupláznak a felvétellel! És így is lett! A kedélyeket csillapítva bevetettem egy kis tortát a stábnak! Egyébként hozzáteszem, nagyon aranyosak voltak (remélem olvassátok). Ámbár nekik is volt egy mániájuk: mindent, de mindent fel kellet venni a legapróbb részletekig! Még ha a fazék fölé léptél, azt is! De erre volt egy csel: ha kimentek az erkélyre cigizni, akkor minden szabad volt. Csak kikiáltottam, hogy „ki kéne venni a tepsit a sütőből” – ami számukra a legfrenetikusabb dolog -, „mert oda fog égni a répa”, akkor csak visszakiabáltak: „nyugodtan”! Szóval ennyi a forgatás dióhéjban. Ja, és ha valaki ilyenre adja fejét, tudja, hogy a záró mondatok alatt végig enni kell, mert ugyebár az néz ki jól, és ne számítson arra, hogy egy felvétel elég!

Benne voltam a TV-ben


A recepteket felrakom következőleg!

29 megjegyzés:

  1. Szia Bea,
    ügyes vagy, kreatív vagy, gratulálok! ;) Tetszik a videó, és igen, az egészséges és igazi ételek nem feltétlenül tartoznak a legdrágább kategóriába.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú! Mindent köszi! Nekem az tetszett, hogy kevés pénzből is lehet kreatívkodni!

      Törlés
  2. De jóóó! Nagyon tetszett a videó, szuper miket dobtatok össze:) Várom a recepteket a blogon is! Gratulálok ehhez a műsorhoz, nagyon csinos vagy és a konyhád is nagyon tetszik! Ilyen pedáns rend és tisztaság 2 pici mellett..:) Le a kalappal!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért nehogy azt hidd, hogy mindig ilyen rend van, pedig most ezt kéne mondanom! Annyira örülök, hogy a konyha is tetszik, mert azon is agyaltam eleget!

      Törlés
  3. Nos, így reggeliben egy felüdülés volt végignézni-olvasni ezt. Gratulálok, akárhogy is volt, te nagyon ügyes vagy, a konyhád álom, a receptek különlegesek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te aztán jó korán kelsz! Köszi mindent! Ja a konyhámat meg nagyon-nagyon szeretem, előtte egy garzonban laktunk, ott nem ilyen volt, de azért az is nagyon kedves emlék marad!

      Törlés
    2. Akkor nálunk 6.30 volt, az meg már igencsak tisztességes idő ébredéshez...

      Törlés
    3. Béna vagyok! Gondolhattam volna rá! :)

      Törlés
  4. Jó volt látni! :) Nagyon tetszik a leves, szépen átszerkesztetted. A saláta is izgalmasnak ígérkezik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) ...Ha már élőben nem tudtunk! De ez nem ér, mert én még mindig nem láttalak!

      Törlés
  5. Én is szeretnék gratulálni a videóhoz! Remek ételeket találtál ki, a leves és a saláta is nagyon tetszik :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Egyébként tök jó néha egy felfordulásos, forgatásos nap, a megszokott kerékvágások közt! Neked is annyira ötletes dolgaid vannak!

      Törlés
    2. Biztos nagyon izgalmas lehetett :)! Hozzáteszem, én még mindig azon csodálkozom, hogy gyerkőcök mellett ilyen szép rend volt a lakásban/konyhában (áruld el a titkot, nekem néha szélmalomharcnak tűnik :DDD).
      Ez volt az első adás, amit láttam a Konyhapénzből és nagyon tetszett :). Sajnos, nekem nemet kellett mondani a felkérésre... ilyenkor sajnálom, hogy Bp-en lakom, a múltkori szendvicses játékodra is szívesen jelentkeztem vna... :)

      Törlés
    3. Ne izgulj! Nálunk is néha/sokszor szélmalomharc van! :) Merre felé laktok? Ja, tök kár, hogy mindenki ilyen messze lakik mindenkitől!

      Törlés
    4. Mindig azzal nyugtatom magamat, hogy majd ha nagyobb lesz, nem fog ennyit pakolni :))). Szegediek vagyunk, tehát tényleg messze fővárosunktól...

      Törlés
    5. :) Én úgy veszem észre egyre többet pakolnak! De bízzunk...! Az tényleg messze van, de én mindig hülyeségnek érzem, hogy az emberek azt állítják be alapnak, hogy valaki Budapesti. Nekem az volt a vágyam egy időben, hogy tanyán éljek, és lovaim legyenek!

      Törlés
  6. Szuper ötleteid vannak, de ezt eddig is tudtam:) Tök jó látni élőben:) Na meg a konyha...meg még két pici is????!?!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színfalak mögött azért volt egy kis babázás is, amikor már nagyon mama hiányuk volt! Egyébként a gyerekekkel meg mázlim van, mert elég jól elvannak!

      Törlés
  7. Gratulálok!!!! Jó volt megismerni. A konyha nagyon tetszik, a receptek szuperek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Marcsi! Én meg örülök, hogy ide jöttél!

      Törlés
  8. Teljesen egyetértek az elöttem szólókkal, de még egy valamit szeretnék kiemelni: a cuki piros masnis öved :) Bár ez nem gasztro, de a "dizájnba" belefér :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :):):)Ha érdekel még lehet kapni! Legalábbis azt hiszem! :)

      Törlés
    2. Érdekel hát! Nekem csak barna masnis van, jól jönne egy színes is :) Melyik boltban bukkantál rá? (Remélem valami international bolt...)

      Törlés
    3. Springfield! Ha arra járok megnézem kapni még! Kb 2 hónapja vettem!

      Törlés
    4. Hú, kircsi! Springfield nálunk is van!!! (Pont az egyik kedvencem :) Hétvégén meglesem :)Köszi!

      Törlés
  9. Gratulálok, jó volt látni! :) Gyönyörű a konyhád, és a receptek is tetszenek. :)

    VálaszTörlés
  10. A képeid hangulata alapján Nálatok is minden gyönyörű lehet! :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon kreatív vagy. Érdekesek ezek az újragondolt, teljesen megváltoztatott ételek.

    VálaszTörlés