Oldalak

2012. június 8., péntek

Szendvicsem a Gourmet-n...Hip-hip hurrá!


A történet avval a bizonyos ajándékozási kísérlettel kezdődött, amit a Budai pékségben rejtettem el. Olyan jó fejek voltak, hogy ízlett nekik a sütim -, mert persze ők is kaptak egyet, és ha már kaptak, illendőségből is dícsérni kell, ezt mindenki tudja –megbeszéltük, hogy csinálok párat a Budai Gourmet-re. Idő közben a sütiből szendvics lett -, de azért elárulom, hogy vasárnap lesz epres karamelles tortácska is!
Megbeszéltük, hogy már csütörtökre, a 0. napra is viszek 18 db epres-balzsamecetes croissant. Nagyon izgultam, hogy fog sikerülni, pláne, hogy férjem, csak aznap délelőtt jött haza a munkából, így aznap reggel így lehetett látni minket a piacon: 1 babakocsi + 1db 8 hónapos, aki ki akar jönni a babakocsiból + 1db 2 és fél éves, aki remekül műveli „a hogyan hozzunk szívbajt mamánkra” eltűnésünkkel történetet + egy rekesz eper, ami pont akkora méretű, hogy ne tudjam berakni a babakocsiba és persze a többi hozzávaló. A hazafelé úton, már csak azt kellet megmagyarázni fiamnak, hogy tulajdonképpen miért is nem ehet a 18 db langyos croissantból, amit akkor hoztunk el a Budai Pékségből, és csúcsszuper illatokkal tölti be az egész autót, és épp egy karnyújtásra van tőle.
Itthon elkészült a 18db szendvics. Azt hittem…ó én azt egy óra alatt simán összedobom, de 2 lett belőle. Persze lassította a folyamatot, hogy 5 percenként a géphez rohantam megnézni mi lett a Szega verseny eredménye, mert aznap délelőttre ígérték, de erről majd később.


Ha valakit érdekel szombatra viszek ki még 18 db epres-balzsamecetes croissant-t, és vasárnapra sós-karamelles-epres sütiket. A Budai Pékség bódéjánál lesz! (Egyébként a mazsolás-diós kenyerünk verhetetlen!- Marmonstein)

update: Világjáró magazin

4 megjegyzés:

  1. Hu de ugyes vagy! profi munka, ezek a croissantok!! Nem semmi, le a kalappal, foleg 2 picurral a hatadon...nekem csak 1 van de igy sem tudok alkotni mikor ebren van:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is hol így, hol úgy sikerül. Van, hogy egy palacsinta kisütése 2 órába telik! De azért jó velük!

      Törlés
  2. Gratulálok! nagyon szuper! A croissant még mindig szuper, gyönyörűségesek, így együtt meg pláne! A pékséget meg mindenképp felkeresem a jövő héten, hogy jóóóól bevásároljak :)

    VálaszTörlés