Oldalak

2012. augusztus 23., csütörtök

Amolyan köszönetnyilvánítás és Vénusz – Dining Guide Blogkóstoló


Már nagyon régóta készülök erre a bejegyzésre, csak sose tudtam, hogy kezdjek neki. Minden olyan gyorsan történt!
Már régóta vonzott az egész „gasztrovilág”, és a magam módján szorgalmasan olvasgattam és produkáltam a recepteket kis konyhámban, csak hát sose mertem a Nagyvilág elég tárni amatőr főzőtudományomat. Mivel már annyi szuperebbnél szuperebb gasztroblog létezik/létezett, nem gondoltam, hogy szükség lenne egy 6733-ra, és még ebben most is picit bizonytalan vagyok. Na mindegy!
Az egész blog leginkább a DiningGuide csapatát gazdagító fiatal úriember hatására született, akivel habár sose találkoztunk személyesen, mégis a legnagyobb támogatóm volt. Ezt sose fogom Neki tudni eléggé megköszönni! És, ha már a köszönésnél tartunk! Hihetetlen volt, ami a blog indítása után fogadott! Az egész „gasztroblogger család” egy pillanat alatt befogadott. Nem számított, hogy csak pár hónapja csatlakoztam Hozzájuk/Hozzátok! Szóval köszönöm mindenkinek, annyira jól esett! Gabojszának a mindig segítőkészségét, közvetlenségét és, hogy egy kis semmiséggel örömet lehetett neki szerezni! Notburga-nak jó szavait, Mohának türelmét! Édes és Keserűnek, hogy agyára mehettem fényképezéseimmel! És persze ki ne hagyjam Mandulasarkot és PralineParadicsomot, jó tanácsaikkal, és, hogy azonnal legjobb barátnőjükként kezeltek. Persze ott van még Kamrapolc és Anna eszik, akikkel személyesen is találkozhattam (és nincs jobb fej náluk), és megmentették hülye játékaimat! Olyan, mintha már ezer éve ismerném őket! Szépségtárnak, hogy nem szólt be! És persze az összes többi bloggernek és olvasónak is! Mind a 46-nak itt a blogon, és a 149-nek a facebookon!
Még tényleg csak 5 hónapja indítottam a blogom, de már egy olyan lehetőség is nyílt, hogy együtt dolgozhattam a Budai Pékséggel, ami számomra mindig is egy nagyon kedves emlék fog maradni!
És az apropó, ami miatt ezt az egészet elkezdtem írni: A Vénusz –Dining Guide-os Blogkóstoló, amin állítólag én is ott leszek, és főzök. Azért írom, ezt, mert még most se merem elhinni! Tavaly még csak azon sopánkodtam, hogy nem jutottam ki kóstolgatni! Most meg én állok ott a pult mögött! Nagyon köszönöm a lehetőséget, megpróbálok felnőni a feladathoz!



Én egy „magyaros hal-curryvel” készülök számotokra (és már nagyon izgulok), aminek receptje egyelőre még titok, de annyit elárulhatok, hogy szerintem elég Dizájnmenzás lesz!

És, hogy kik lesznek még?

Szeptember 8., szombat, 12.00–15.00
Kicsi Vú: Petrezselymes, hideg cukkinileves
Food & Wine: Fűszeres mungóbab, marhapofatokánnyal
Selectfood: Pastel de Nata

Szeptember 8., szombat, 15.00–18.00
Funky Pho: Pho
Kísérleti Konyha: Lecsószusi
Mandula Sarok: Rákóczi túrós pohárban

Szeptember 8., szombat, 18.00–21.00
Axi’s Kitchen: Citromos sült malactarjás szendvics szilva chutney-val
Lorien: Juhtúrós töltött paprika
Limara: Gyümölcslepény

Szeptember 9., vasárnap, 11.00–14.00

Házisáfrány: Kacsamájkosárkák tokaji aszúban érlelt aszalt meggyel
Rita konyhája: Vörös lencsés, padlizsános lasagne
Csak a Puffin: Túró Rudi krém

Szeptember 9., vasárnap, 14.00–17.00
Dizájnmenza: Magyaros hal-curry
Piszke: Jambalaya
Á La Carte Kulinária: Guinness-es pohárkrém

…és ezek csak a bloggerek! Ezen kívül számos jobbnál jobb program étel, ital az egész Street Food Show-n! Részleteket itt találhattok! Remélem nem okozok nagy csalódást Számotokra!

11 megjegyzés:

  1. :) Jól tetted, hogy elindítottad a blogodat, csak így tovább! Csoda dolgok születnek a kezed alatt,kár lenne őket nem megmutatni! Az a süti, amit a játékodon nyertem, hááát, Isteni, ha rágondolok, még mindig érzem az ízét, muszáj lesz elkészítenem! :)
    A Blogkóstolóhoz gratulálok, megpróbálok kijutni, mert nagyon kíváncsi vagyok! Mindent bele! Ügyes leszel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, hogy ilyeneket írsz! Nagyon köszi! És nagyon szuper lenne találkozni Veled megint!

      Törlés
  2. Gratulálok, megérdemelten leszel ott!

    VálaszTörlés
  3. Azám, szerintem is nagyszerű, hogy beálltál közénk! Még biztos nagyon sok remek ötlettel és finom étellel állsz majd elő! A blogkóstolóhoz pedig hajrá! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Igyekszem majd! Aztán remélem kijutok Hozzád a blogkósolóra! Neked is nagyon hajrá!

      Törlés
  4. Abszolút megérdemled a sikereket, tényleg nagyon kreatív és nagyon egyedi az összes recepted! Gratulálok:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Naspolya! Jól esik, hogy ezt írod! Megpróbálom!

      Törlés
  5. Még jó, hogy elkezdted a blogod, én nagyon bírom az ötleteid!!

    VálaszTörlés